preskoči na sadržaj

Osnovna škola Laslovo

 > Naslovnica
Vijesti

Čitateljska putovnica

Autor: Zdravka Milošić, 12. 5. 2022.

U ponedjeljak 9. svibnja učenici 1. razreda započeli su projekt Čitateljska putovnica, koji će trajati do svibnja sljedeće školske godine. Učenici su poslušali priču o knjigama i čitanju Bila jednom… autora Stefana Gemmela te preuzeli čitateljske putovnice.

Čitateljska putovnica projekt je poticanja čitanja koji smo s učenicima 1. razreda započeli prošle školske godine, u Godini čitanja, povodom Svjetskog dana knjige. Učenici su dobili čitateljske putovnice u koje su upisivali autore i naslove slikovnica koje su posudili u školskoj knjižnici, ocijenili koliko su im se svidjele, a potom su za svaku pročitanu slikovnicu dobili pečat.

U srijedu 27. travnja učenici 2. razreda prebrojali su pečate u svojim čitateljskim putovnicama. Prebrojavanjem smo utvrdili da je u proteklih godinu dana najviše slikovnica pročitala učenica Tena Pintarić. Najčitateljicu 2.razreda uskoro očekuje prigodna nagrada. U dogovoru s učiteljicom i učenicima 2.razreda, nastavljamo s provedbom ovoga projekta.

Svim sudionicima projekta želimo uspješno čitateljsko putovanje uz riječi američke dječje književnice Mary Pope Osborne

„Čitanje je putovnica za bezbrojne avanture.“

FOTOGALERIJA




Za sve objavljene informacije i fotografije na web stranicama Osnovne škole Laslovo postoje pisane suglasnosti za njihovo objavljivanje sukladno Općoj direktivi o zaštiti osobnih podataka. Svako neovlašteno preuzimanje fotografija i sadržaja s ove web stranice nije dopušteno.

 

 

---------------

---------------

---------------

Tražilica
Upisi u srednju školu


e-Dnevnik

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Časopisi

Korisni linkovi


CMS za škole logo
Osnovna škola Laslovo / Školska ul. 1, HR-31214 Laslovo-Korog / os-laslovo-korog.skole.hr / ured@os-laslovo-korog.skole.hr
preskoči na navigaciju