preskoči na sadržaj

Osnovna škola Laslovo

 > Projekti
Projekt biologije i informatike-VIRUSI 2018/2019

Učenicima 7.r. listopad je rezerviran za istraživanje odnosa bioloških i računalnih virusa.

Etape projekta:

1. Istraživanje, prikupljanje podataka, rad na zadacima, izrada Vennovog dijagrama

 

2. Izrada plakata

3. Izlaganje-usporedba bioloških i računalnih virusa   

 

4. Zaključak

Istraživanjem su učenici uočili sličnosti i razlike između bioloških i računalnih virusa, naučili kako se zaštititi od virusa i spriječiti viroze. Iz informatike su naučili opasnosti i zaštite interneta. Ovakvu korelaciju biologije i informatike učenici su izvrsno prihvatili, rado su surađivali, usvojili su mnoga znanja.


Projekt matematike i informatike 2017/2018

Učenici 7.r. proveli su anketu s učenicima od 5. do 8. r. naše škole. Pitanja su imala više ponuđenih odgovora.

Zadaci: - statistički obraditi podatke na satima matematike

- izraditi tablice frekvencija, relativnih frekvencija, stupčastog i kružnog dijagrama pomoću kalkulatora i geometrijskog pribora na satima matematike

- izraditi tablice frekvencija, relativnih frekvencija, stupčastog i kružnog dijagrama u računalnom programu Excel na satima informatike

 

Ovako učenici rade zadatke uz pomoć računala.

    

    

    


Projekt biologije i informatike-VIRUSI 2017/2018

Učenicima 7.r. listopad je rezerviran za istraživanje odnosa bioloških i računalnih virusa.

Etape projekta:

1. Istraživanje, prikupljanje podataka, rad na zadacima, izrada Vennovog dijagrama

2. Izrada plakata

3. Izlaganje-usporedba bioloških i računalnih virusa   

  

  

  

4. Zaključak

Istraživanjem su učenici uočili sličnosti i razlike između bioloških i računalnih virusa, naučili kako se zaštititi od virusa i spriječiti viroze. Iz informatike su naučili opasnosti i zaštite interneta. Ovakvu korelaciju biologije i informatike učenici su izvrsno prihvatili, rado su surađivali, usvojili su mnoga znanja.


Projekt matematike i informatike 2016/2017

Učenici 7.r. proveli su anketu s učenicima od 5. do 8.r. naše škole. Pitanja su imala više ponuđenih odgovora.

Zadaci: - statistički obraditi podatke na satima matematike

- izraditi tablice frekvencija, relativnih frekvencija, stupčastog i kružnog dijagrama pomoću kalkulatora i geometrijskog pribora na satima matematike

- izraditi tablice frekvencija, relativnih frekvencija, stupčastog i kružnog dijagrama u računalnom programu Excel na satima informatike.

 

Ovako učenici rade zadatke uz pomoć računala.

    

    

    


Projekt biologije i informatike-VIRUSI

Učenicima 7.r. listopad je rezerviran za istraživanje odnosa bioloških i računalnih virusa.

Etape projekta:

1. Istraživanje, prikupljanje podataka, rad na zadacima, izrada Vennovog dijagrama

2. Izrada plakata

3. Izlaganje-usporedba bioloških i računalnih virusa   

  

  

      

4. Zaključak

Istraživanjem su učenici uočili sličnosti i razlike između bioloških i računalnih virusa, naučili kako se zaštititi od virusa i spriječiti viroze. Iz informatike su naučili opasnosti i zaštite interneta. Ovakvu korelaciju biologije i informatike učenici su izvrsno prihvatili, rado su surađivali, usvojili su mnoga znanja.


13. studenoga – Svjetski dan ljubaznosti

     13. studenoga 1998. godine na inicijativu Svjetskog pokreta za ljubaznost u Tokiju je održana Konferencija o ljubaznosti. Tada je donesena deklaracija koja govori o ljubaznosti, toleranciji i prihvaćanju razlika, a 13. studenoga proglašen je Svjetskim danom ljubaznosti. Najviše pozornosti mu posvećuju u Kanadi, Japanu, Australiji, Nigeriji, Saudijskoj Arabiji, Indiji, Italiji, Singapuru i Velikoj Britaniji.

     Mi, razred pun dobre i vesele djece, odlučili smo se širiti ljubaznost, podržati ovaj pokret te smo organizirali razredni projekt. Ovom prilikom razmislili smo o svojim postupcima, svojim odlukama i njihovim posljedicama te na koje sve načine možemo biti ljubazni prema drugim osobama.

     Učenici su na satu radili u skupinama i izradili plakate. Teme plakata su bile: Idi  pa i ti čini tako, Reci čarobnu riječ, Podari kompliment i Ne širi tugu, već sreću.

     Kako bismo što bolje uvježbali ljubaznost, učiteljica Hrvatskog jezika i razrednica 6.r. odlučila je da cijeli sljedeći tjedan bude tjedan lijepih riječi. Tijekom tjedna učenici će svakodnevno u tabelu,  koju im je razrednica izradila, bilježiti tko je bio najljubazniji učenik, tko nije bio ljubazan, prema kome su oni bili ljubazni ili nisu, na koji su način pokazali svoju ljubaznost. Na kraju tjedna izabrat ćemo najljubaznijeg učenika 6. razreda.

     Ne smijemo zaboraviti da LIJEPA RIJEČ OTVARA SVA VRATA, A OSMIJEH NIŠTA NE KOŠTA.

 

Učiteljica Hrvatskog jezika i razrednica 6. razreda Elvira Grančić

FOTOGALERIJA


Projekt biologije i informatike-VIRUSI

Učenicima 7.r. listopad je rezerviran za istraživanje odnosa bioloških i računalnih virusa.

Etape projekta:

1. Istraživanje, prikupljanje podataka, rad na zadacima, izrada Vennovog dijagrama

2. Izrada plakata

3. Izlaganje-usporedba bioloških i računalnih virusa   

  

 

4. Zaključak

Istraživanjem su učenici uočili sličnosti i razlike između bioloških i računalnih virusa, naučili kako se zaštititi od virusa i spriječiti viroze. Iz informatike su naučili opasnosti i zaštite interneta. Ovakvu korelaciju biologije i informatike učenici su izvrsno prihvatili, rado su surađivali, usvojili su mnoga znanja.

 


Projekt ŠUME -projekt učenika 6.r.

Istraživanje učenika započelo je na satima prirode kada su učenici počeli upoznavati različite biljne i životinjske vrste kontinentalnih listopadnih šuma.

Nastavak istraživanja šuma bio je u knjižnici gdje su učenici uz veliku pomoć knjižničarke Gordane Bilić proučavali literaturu vezanu uz temu projekta.

Na satima informatike, uz pomoć nastavnice Zdravke Milošić, učenici su istraživajući i pregledavajući mrežne stranice prikupili brojne informacije o temi šume te  su izradili video u Movie Makeru s naglaskom u zaključku na ekologiju i zaštitu raznih vrsta biljaka, životinja i šuma.

   

Na linku ispod možete pogledati izdvojeni rad.

https://www.youtube.com/watch?t=29&v=_nqj6DVjwiA

Svoje istraživanje učenici su prikazali na plakatu koji su prezentirali na satima prirode.

  

      

 

Projekt osmislila i vodila učiteljica biologije i kemije Ines Begić - Liščić.


Projekt biologije i informatike-VIRUSI

Učenicima 7.r. listopad je rezerviran za istraživanje odnosa bioloških i računalnih virusa.

Etape projekta:

1. Istraživanje, prikupljanje podataka, rad na zadacima, izrada Vennovog dijagrama

    

     

2. Izrada plakata

3. Izlaganje-usporedba bioloških i računalnih virusa   

4. Zaključak

Istraživanjem su učenici uočili sličnosti i razlike između bioloških i računalnih virusa, naučili kako se zaštititi od virusa i spriječiti viroze. Iz informatike su naučili opasnosti i zaštite interneta. Ovakvu korelaciju biologije i informatike učenici su izvrsno prihvatili, rado su surađivali, usvojili su mnoga znanja.

  


PROJEKT “ENERGIJA PODUZETNIŠTVA – ENERGIJA USPJEHA”

Učenici 6. i 7. razreda na dodatnoj nastavi engleskoga jezika s nastavnicom Barbarom Dadić Eđed započeli su dvogodišnji projekt  Energija poduzetnišva – Energija uspjeha.

Ukratko o projektu

Projekt će se realizirati kroz 5 etapa:

1. Poduzetništvo (rujan/listopad 2014.)

  1. Poduzetništvo – energija – uspjeh
  2. Što znači biti poduzetnik I djelovati poduzetnički?
  3. Zanimljivosti za mlade poduzetnike

2. Energija uspjeha (studeni/prosinac 2014.)

       a) Zanimljiva zanimanja

       b) Prijavljivanje za posao – pisanje životopisa

3. Mali poduzetnici – organiziranje putovanje u London, rujan 2015. (siječanj – lipanj 2015.)

      a) Planiranje putovanja – prijevoz, smještaj, obilasci

      b) Proračun (Final budget)

4. Realizacija putovanja, rujan 2015.

5. Prezentacija projekta – Dan škole, 2016.


PROJEKT “ZELENA UČIONICA”

Naša škola sudjelovala je na natječaju Hrvatskog telekoma  “Zajedno smo jači” s projektom “Zelena učionica”.

Od 456 prijavljenih projekata niti ovaj projekt nije dobio tražena sredstva, ali ne odustajemo od naše zamisli!

Više o projektu možete vidjeti ovdje.


TRAGOM PRVIH HRVATSKIH PISANIH SPOMENIKA

Učenici 8.r. na satu hrvatskog jezika obradili su projekt „Tragom prvih hrvatskih pisanih spomenika“.

Projekt smo obradili prije odlaska na dvodnevnu ekskurziju (terensku nastavu) na otok Krk jer smo sadržaje povezali s programom ekskurzije. Učenici su radili u paru, a zadatke su dobili na nastavnim listićima. Svaki par trebao je istražiti zadane spomenike hrvatske pismenosti i značajne pojedinosti vezane uz njih (gdje i kada su nastali, pismo kojim su pisani, prijevod teksta, mjesto gdje su pronađeni, gdje se čuvaju i sl.). Zadatak jednog para je bio istražiti prve hrvatske jezike i pisma, a dvije djevojke su dobile poseban zadatak: izraditi plakat na kojem će „nacrtati“ sva slova  glagoljice.

Nakon istraživačkog rada  učenici su  isprintali tekstove i slike, oblikovali svoje plakate. Uslijedila je prezentacija onoga što su   istražili i naučili. Završni dio projekta bio je oblikovanje glagoljičnih slova od glinamola i pločica na koje smo lijepili slova. Svoje uratke izložili smo na panou u školskom holu.

Učenici su bili vrijedni i aktivni za što ih  je učiteljica i nagradila ocjenama.

Projekt je osmislila i vodila učiteljica hrvatskog jezika i razrednica 8.r. Elvira Grančić.

 

FOTOGALERIJA

 


Projekt MORE -projekt učenika 6.r.

Istraživanje učenika započelo je na satima prirode kada su učenici počeli upoznavati različite biljne i životinjske vrste koje žive u našem Jadranu.

Učenici su svoje istraživanje nastavili u knjižnici gdje su uz veliku pomoć knjižničarke Gordane Bilić proučavali knjižnu građu o određenim vrstama koje žive u moru.

   

 

   

Uz pomoć nastavnice informatike Zdravke Milošić, učenici su prikupili brojne dodatne informacije o temi more i  izradili video u Movie Makeru s naglaskom u zaključku na ekologiju mora i zaštitu onih predivnih, a rijetkih vrsta.

 

    

   

Izdvojene radove možete pogledati na linkovima ispod.

http://youtu.be/GokNfR0t5cw

http://youtu.be/UdspyOpylKQ

Istraživanje se nastavilo na terenskoj nastavi 24. i 25.4. na otoku Krku gdje su učenici mogli vidjeti neke vrste i u svom prirodnom staništu.

 

Svoje istraživanje prikazali su na plakatu koji su prezentirali na satima prirode.

   

 

   

Plakat je izložen povodom Dana škole u predvorju naše škole.

Projekt osmislila i vodila učiteljica biologije i kemije Ines Begić - Liščić.

 


Projekt biologije i informatike VIRUSI

Učenici 7.r. i ove su godine istraživali su odnos bioloških i računalnih virusa.

Etape projekta:

1. Istraživanje, prikupljanje podataka, rad na zadacima, izrada Vennovog dijagrama

2. Izrada plakata

3. Izlaganje-usporedba bioloških i računalnih virusa   

4. Zaključak

Istraživanjem su učenici uočili sličnosti i razlike između bioloških i računalnih virusa, naučili kako se zaštititi od virusa i spriječiti viroze. Iz informatike su naučili opasnosti i zaštite interneta. Ovakvu korelaciju biologije i informatike učenici su izvrsno prihvatili, rado su surađivali, usvojili su mnoga znanja.

    


Projekt matematike i informatike 2013/2014

Učenici 7.r. proveli su anketu o odnosima s roditeljima učenika od 5.do 8.r. naše škole. Pitanja su imala više ponuđenih odgovora.

Zadaci: - statistički obraditi podatke na satima matematike

- izraditi tablice frekvencija, relativnih frekvencija, stupčastog i kružnog dijagrama pomoću kalkulatora i geometrijskog pribora na satima matematike

- izraditi tablice frekvencija, relativnih frekvencija, stupčastog i kružnog dijagrama u računalnom programu Excel na satima informatike.

 

Ovako učenici rade zadatke uz pomoć računala.

 

 


Projekt biologije i informatike VIRUSI

Učenici 7.r. istraživali su odnos bioloških i računalnih virusa.

Etape projekta:

1. Istraživanje, prikupljanje podataka, rad na zadacima, izrada Vennovog dijagrama

  

                                   

     

 

 

2. Izrada plakata

 

3. Izlaganje-usporedba bioloških i računalnih virusa

                                  

 

4. Zaključak

Istraživanjem su učenici uočili sličnosti i razlike između bioloških i računalnih virusa, naučili kako se zaštititi od virusa i spriječiti viroze. Iz informatike su naučili opasnosti i zaštite interneta. Ovakvu korelaciju biologije i informatike učenici su izvrsno prihvatili, rado su surađivali, usvojili su mnoga znanja.


Projekt matematike i informatike 2012/2013

Učenici 7.r. proveli su anketu o ovisnostima i navikama učenika od 5.do 8.r. naše škole. Pitanja su imala više ponuđenih odgovora.

Zadaci: - statistički obraditi podatke na satima matematike

- izraditi tablice frekvencija, relativnih frekvencija, stupčastog i kružnog dijagrama pomoću kalkulatora i geometrijskog pribora na satima matematike

- izraditi tablice frekvencija, relativnih frekvencija, stupčastog i kružnog dijagrama u računalnom programu Excel na satima informatike.

Zadatak napravljen na satu matematike "pješke".

    

 

    

Ovako učenici rade zadatke uz pomoć računala.

    

 

 


Projekt: Europski jezici

     Učiteljice Maja Kassa i Elvira Grančić organizirale su s učenicima 7. razreda projektnu nastavu. Tema projekta bili su europski jezici.

     Projekt je ostvaren kroz četiri nastavna sata, a integrirani su sadržaji geografije i hrvatskog jezika. Učenici su radili u skupinama.

     Aktivnosti učenika:

-učenici izabiru oblačiće na kojima je napisano „Razgovaraj sa mnom!“ na različitim europskim jezicima

-podjela učenika u skupine

-otkrivanje značenja zadanih  frazema o jeziku

-učenik Vladimir Vodošek pokazao je prirodnu granicu između Europe i Azije

-mit o nastanku Europe istražila je i prepričala  učenica Kristina Birtić

-podjela zadataka po skupinama:

1. istraživanje indoeuropskih jezičnih skupina

2. istraživanje najraširenije indoeuropske jezične skupine

3. istraživanje naziva europskih država na engleskom jeziku

4. istraživanje naziva glavnih europskih gradova na izvornom jeziku 

5. istraživanje, bojanje i izrezivanje zastava europskih država

-upisivanje i ucrtavanje rezultata istraživanja na veliku slijepu kartu

-učeničke prezentacije o obavljenim zadatcima

-igra asocijacija (učiteljice na svojim primjerima učenicima pokazuju kako sastaviti i igrati igru asocijacije, svaka skupina sastavlja asocijaciju za jednu europsku državu)

-ispunjavanje evaluacijskih listića.

 

FOTOGALERIJA


 

PROJEKT  KRAPINA

      -projekt učenika 7. i 8. razreda

Istraživanje učenika započelo je na terenskoj nastavi 26. i 27. travnja 2012. godine posjetom  Krapini odnosno Muzeju krapinskih  neandertalaca.

 

 

 

 

Početkom svibnja  učenici 7. i 8. razreda su u knjižnici nastavili svoje istraživanje uz veliku pomoć stručne suradnice  knjižničarke Gordane Bilić. Teme su bile Podrijetlo čovjeka i Evolucija vrsta.

Učenici 7. razreda proučavali su knjižnu građu u potrazi za podatcima o Charlesu Darwinu, njegovoj teoriji evolucije, fosilnim ostacima, evoluciji vrsta, čimbenicima evolucije te razvojnim stablom živog svijeta.

Učenici 8. započeli su rad u knjižnici projekcijom dokumentarnog  filma Suđenje neandertalcima. Uslijedilo je istraživanje u svim dostupnim izvorima o podrijetlu čovjeka, njegovom razvojnom putu, o hrvatskom prirodoslovcu Dragutinu Gorjanoviću-Krambegeru te njegovom pronalasku brojnih ostataka neandertalaca na nalazištu Hušnjakovo kod Krapine.  U istraživanju je poseban naglasak stavljen na usporedbu neandertalca i Homo sapiensa.

 

 

 

 

 

 

 

Istraživanje je nastavljeno pretraživanjem web stranica na satu informatike uz stručnu pomoć naše informatičarke Zdravke Milošić.

 

 

Radeći u skupinama učenici su rezultate svoga istraživanja prikazali na svojim plakatima, a zatim prezentirali naučeno na nastavnim satima biologije.

 

 

 

Učenički plakati su izloženi povodom Dana škole u predvorju naše škole. U prilogu pogledajte i slike koje prikazuju pojedine etape našeg projekta.

 

 

Projekt vodila i osmislila učiteljica biologije Ines Begić-Liščić.


Statistička obrada podataka

Projekt matematike i informatike

Učenici 7.r proveli su anketu s učenicima 8. r.  s pitanjima tipa višestrukog ponuđenog odgovora.

Zadaci: - statistički obraditi podatke na satima matematike

- izraditi tablice frekvencija, relativnih frekvencija, stupčastog i kružnog dijagrama pomoću kalkulatora i geometrijskog pribora na satima matematike

- izraditi tablice frekvencija, relativnih frekvencija, stupčastog i kružnog dijagrama u računalnom programu Excel na satima informatike.

Zadatak napravljen na satu matematike "pješke".

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ovako učenici rade zadatke uz pomoć računala.

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    


Priča jesenjeg šešira

PROJEKT UČENIKA 6. RAZREDA:

                          Priča jesenjeg šešira

Upute za rad

Zadatci:

1.Izradba šešira

- na kartonskoj podlozi ili od nekog starog šešira ili kape napraviti jesenji šešir

- podlogu šešira prelijepiti (ili obojiti) papirom ili starom tkaninom   

  svijetlosmeđe, narančaste, zagasitožute, tamnocrvene boje

- šešir ukrasiti jesenjim  plodovima – voditi računa o veličini i težini plodova – dobro ih učvrstiti za šešir (lišće, žirovi, kestenje, orasi, pšenica, kukuruzovina…)

 

2.Priča

- napisati priču u 1. osobi jednine – PREDSTAVLJAŠ SEBE, TI SI ŠEŠIR

- priča mora imati tri dijela:

       1. uvod – predstavi se, spomeni odakle dolaziš i zašto

       2. razrada teme –gdje si sve bio/bila, kamo ideš, što si vidio i što radiš, što    

           donosiš, ubaci likove (iz prirode)– s kim si razgovarao/la, koga si  

           sreo/srela….. OVO SU SAMO MOGUĆNOSTI. PIŠUĆI  UPOTRIJEBI SVOJU

           DJEČJU MAŠTU!

       3. završetak  - završi svoju priču

- pri pisanju služi se epitetima, usporedbama, personifikacijama, onomatopejama – to će uljepšati tvoju priču

- do kraja listopada donesi mi radnu inačicu svoje priče kako bih ti mogla ispraviti pogrješke i po potrebi dati kakav savjet

 

PREZENTACIJA PROJEKTA

-         Sa šeširićem na glavici trebaš svoju priču predstaviti usmeno- napamet! Osmisli i svoj scenski nastup.

-         U rad unesi svoju maštu i kreativnosti, želju za dobrim ocjenama i učini da nam ti sati hrvatskog jezika budu drugačiji od ostalih.

-         S nestrpljenjem i radošću čekam tvoju priču, šeširiću!

 

Tvoja učiteljica

 

 

Projekt vodila i osmislila učiteljica hrvatskog jezika Elvira Grančić.

Učenički sastavi

Fotografije projekta Priča jesenjeg šešira

 


Projekt Sraničnik

OŠ Laslovo već  drugu godinu sudjeluje u međunarodnom projektu Straničnik

 

Nakon uspjeha prošlogodišnje  razmjene straničnika sa školama u SAD-u i ove godine smo  prijavili učenike naše škole za sudjelovanje u projektu Staničnik ( The Bookmark Project) koji  organizira The International Association of School Librarianship – IASL. Prošle godine učenicima  2. razreda nije dodijeljena škola partner za razmjenu straničnika pa smo ih ove  godine  opet prijavili. Nakon našeg prijedloga dodijeljena nam je škola partner iz Škotske. Učenici,  sada 3. razreda,  razmijenili su straničnike s učenicima Tobermory High School iz mjesta Tobermory s otoka Mull u Škotskoj.

Doznali smo:

Otok Mull nalazi se uz zapadnu obalu Škotske. U Mullu živi oko 3000 stanovnika. Najbliži grad je Glasgow koji je udaljen tri sata putovanja trajektom i automobilom.

Škola Tobermory je mala. Ima oko 160 učenika u srednjoj školi ( dob 11- 18 godina) i 60 učenika u osnovnoj školi  ( dob 5 – 11 godina). Postoji još nekoliko drugih osnovnih škola na otoku, a  neke od njih imaju tek nekoliko učenika. Učenici vole golf, ragbi i osobito automobilske  utrke koje se održavaju na njihovu otoku. Također vole i glazbu - neki učenici uče svirati gajde, a drugi uče pjevati i svirati violinu. Učenici sudjeluju u natjecanju tradicijske škotske glazbe koje se zove Mod.

Imaju malu knjižnicu koju koriste kako bi upotpunili školski rad. Vole čitati knjige različitog sadržaja, posebno fantastiku, ali i priče iz života. Neki od njihovih omiljenih autora su Jacquelin Wilson, Antony Horowitz, Robert Muchamore te  J.K. Rowling.

   Tijekom listopada i studenoga razmjenjivali smo poruke elektroničkom poštom,  slali svoje   i primali  straničnike koje su oni izradili.

Ovogodišnja razmjena straničnika obavljena je na zadovoljstvo svih sudionika. Pogledajte našu galeriju fotografija.


Projekt: Laslovo u Domovinskom ratu

Laslovo u Domovinskom ratu

  • U sklopu projekta Laslovo u Domovinskom ratu, a u svrhu obilježavanja tužne dvadesete obljetnice od okupacije Laslova, učenici 5. i 8. razreda OŠ Laslovo u integriranoj nastavi likovne kulture i povijesti slikali su motiv razrušene laslovačke crkve. Na priloženim fotografijama možete vidjeti kreativnu atmosferu koja je vladala tijekom nastanka slika te konačne rezultate rada. Projekt su osmislili i vodili učiteljica likovne kulture Lidija Mazalović i učitelj povijesti Denis Njari. Osim slikanja, učenici su pogledali i kratki dokumentarni film o ratu u Laslovu koji su samostalno montirali učenici 8. razreda.

         

 

             

 

            

 

                

 

      


Projekti

  OŠ Laslovo sudjelovala je u međunarodnom projektu Straničnik

( The Bookmark Project) koji je i ove godine organiziralo Međunarodno udruženje školskih knjižničara. Izradom straničnika željeli smo sudjelovati u obilježavanju Međunarodnog mjeseca školskih knjižnica, upoznati učenike s drugim kulturama s naglaskom na poštivanju različitosti, razvijati svijest o vrijednosti vlastite kulturne baštine, razvijati prijateljstvo, razvijati suradnju te poticati kreativnost.

  U projektu su sudjelovali  učenici 2.-4. razreda s učiteljicama Ljiljanom Roček, Ružicom Slam i Nadom Čačić; učenici 5. razreda s učiteljicom Elvirom Grančić; skupina učenika 6.-8. razreda s knjižničarkom Gordanom Bilić i učiteljica engleskoga jezika Barbara Dadić-Eđed. Projekt je proveden tijekom rujna u obliku kreativnih radionica u knjižnici. Izrađivali smo straničnike različitim likovnim tehnikama. Straničnike smo  razmijenili s školama  Macks Creek Schools, Misuri, The Shipley Lower School, Pensilvanija i Muir School, Kalifornija.

 Učenici su uživali u projektu, naš trud i rad možete vidjeti na fotografijama.

Projekt Straničnik

 

 

                                           PROJEKT - „ČITANJE POD KROŠNJAMA“

Gdje?

-         školska knjižnica i školsko dvorište

Kada?

-         srijeda 13. listopada 2010.

Koliko?

-         četiri školska sata (hrvatski jezik) + jedan sat SR

Tko?

-         aktivnosti odradili učenici 5.r. sa stručnom suradnicom knjižničarkom Gordanom Bilić i učiteljicom hrvatskog jezika Elvirom Grančić

Što?

-         Vlatko Šarić: Rogan

Zašto?

-         probajmo nešto novo; razvijanje zajedništva i suradnje; razvijanje čitalačkih navika i ljubavi prema knjizi; razvijanje usmenog i pismenog jezičnog izričaja; bogaćenje rječnika; nove spoznaje o životinjskom i biljnom svijetu; razvijanje ekosvijesti učenika; spoznavanje o zaštiti biljnog i životinjskog svijeta za čovjekovo dobro

Uzrok!

-         Mjesec hrvatske knjige posvećen  Međunarodnoj godini biološke raznolikosti

 

Posljedica!

-         zadovoljni i sretni učenici jer su probali nešto novo,  upoznali se s drugačijim načinom rada i cijelo vrijeme bili opušteni i družili se,

-         zadovoljne, ali i umorne, učiteljice jer su ostvarile zadane ciljeve, potakle sve učenike na aktivnost, pokazale učenicima da i čitanje može biti užitak i zabava, rad i druženje

 

REDOSLIJED AKTIVNOSTI:

1.    Upute - stručna suradnica Gordana Bilić u školskoj knjižnici daje učenicima objašnjenje kojim povodom je organiziran projekt „Čitanje pod krošnjama“, ukazuje im na važnost i ulogu biljnog i životinjskog svijeta za čovjekov opstanak

 

-         zatim s učenicima odlazimo na školsko dvorište

 

2.    Dvije učenice, koje su kod kuće pročitale naslovnu priču Rogan, usmeno izlažu kratak sadržaj priče osvrćući se na najvažnije događaje i likove priče

3.    Učenike dijelimo u skupine i parove, svaki par ili skupina dobivaju jednu priču, učenike upućujemo što i kako raditi

4.    Čitanje s olovkom u ruci u skupinama i parovima

-         Učenici čitaju naglas, bilježe glavne likove, najvažnije događaje, čime se životinje (glavni likovi) hrane, vrijeme i mjesta radnje, koji se ljudi spominju

5.    Usmeno izlaganje, prepričavanje pročitanje priče

 

AKTIVNOSTI 2.-5. ODRŽANE SU POD KROŠNJAMA.

          Slijedi povratak u školsku knjižnicu.

 

6.    Izrada osobne iskaznice životinje, tj. glavnog lika priče

-učenici dobivaju unaprijed pripremljene kartončiće, istražuju putem interneta i knjiga o životinjama osobine životinje, životni vijek, stanište, čime se hrani, je li grabežljivac, printaju slike i na kartončić lijepe slike, pišu kratak opis životinje s gore navedenim podatcima

     7.  Pismo indijanskog poglavice Seattlea američkom predsjedniku

          - svaki učenik dobija kopiju pisma, čita ga u sebi, izdvaja     

          najljepšu misao; pismo je izabrano zbog svoje ekološke poruke

8.      Eko-list

-         Svakom učeniku smo dale zeleni papir iz kojega je trebao izrezati list po želji. Na listove su učenici zabilježili njima najljepšu misao iz pisma indijanskog poglavice.

9.    Čitanje poruka s listova

-         učenici naglas čitaju što su zabilježili

 

     10.Uređivanje panoa u školskom holu

 

Na fotografijama možete vidjeti što smo radili i kako smo bili vrijedni!

 

 

 

 

 





Za sve objavljene informacije i fotografije na web stranicama Osnovne škole Laslovo postoje pisane suglasnosti za njihovo objavljivanje sukladno Općoj direktivi o zaštiti osobnih podataka. Svako neovlašteno preuzimanje fotografija i sadržaja s ove web stranice nije dopušteno.

 

 

---------------

---------------

---------------

Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Upisi u srednju školu


e-Dnevnik

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Časopisi

Korisni linkovi


CMS za škole logo
Osnovna škola Laslovo / Školska ul. 1, HR-31214 Laslovo-Korog / os-laslovo-korog.skole.hr / ured@os-laslovo-korog.skole.hr
preskoči na navigaciju