Na temelju članaka 58. i 118. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi („Narodne novine“ broj 87/08, 86/09, 92/10, 105/10, 90/11, 5/12, 16/12, 86/12, 126/12, 94/13, 152/14, 07/17, 68/18, 98/19, 64/20, 151/22) i članaka 46. i 151. Statuta Osnovne škole Laslovo, Školski odbor na sjednici održanoj __. lipnja 2023. godine donio je Pravilnik o kućnom redu OŠ Laslovo.
PRAVILNIK O KUĆNOM REDU
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Ovim Pravilnikom uređuje se kućni red u Osnovnoj školi Laslovo (u daljem tekstu: Škola).
Članak 2.
Pravilnikom se :
- utvrđuju pravila i obveze ponašanja u Školi, unutarnjem i vanjskom prostoru,
- utvrđuju pravila međusobnih odnosa učenika,
- utvrđuju pravila međusobnih odnosa učenika i radnika,
- utvrđuje radno vrijeme,
- utvrđuju pravila sigurnosti i zaštite od socijalno neprihvatljivih oblika ponašanja, diskriminacije, neprijateljstva i nasilja,
- utvrđuje način postupanja prema imovini
- način rada zaposlenika
- kršenje kućnog reda.
Članak 3.
Pravilnik se odnosi na sve osobe za vrijeme njihova boravka u školskim prostorima.
Službeni je ulaz u Školu sa zapadne strane školske zgrade.
Ulaz na istočnoj strani Škole koristi se za izlaz učenika na školsko dvorište.
Način korištenja, zaključavanje i otključavanje, te nadzor ulaznih vrata određuje ravnateljica
Škole.
Članak 4.
S odredbama ovog Pravilnika razrednici su dužni upoznati učenike i njihove roditelje odnosno skrbnike.
II. PRAVILA I OBVEZE PONAŠANJA U ŠKOLI, UNUTARNJEM I VANJSKOM PROSTORU
Članak 5.
Učenici, radnici Škole te druge osobe mogu boraviti u prostoru Škole tijekom radnog vremena Škole, osim u slučajevima organiziranih aktivnosti kao i u drugim slučajevima o čemu odlučuje ravnatelj Škole.
Članak 6.
U prostoru Škole zabranjeno je:
- promidžba i prodaja svih proizvoda koji nisu u skladu s ciljevima odgoja i obrazovanja
- pušenje(duhanske i elektroničke cigarete)
- nošenje oružja,
- pisanje po zidovima i inventaru škole,
- bacanje izvan koševa za otpatke papira, žvakaćih guma i sl.,
- unošenje i konzumiranje alkohola, energetskih pića i narkotičnih sredstava,
- unošenje sredstava, opreme i uređaja koji mogu izazvati požar ili eksploziju,
- igranje igara na sreću i sve vrste kartanja,
- unošenje materijala nepoćudnog sadržaja,
- učenicima ulazak u školsko dvorište motornim vozilima
- loptanje i nabacivanje predmetima, osim u za to predviđenim prostorima Škole
- žvakanje žvakače gume u učionici za vrijeme nastave
- činiti radnje koje ugrožavaju prava, sigurnost i dostojanstvo učenika i zaposlenika Škole.
Svim osobama zabranjeno je dovoditi životinje u prostorije i okoliš Škole.
U prostorima Škole zabranjeno je svako neovlašteno audiosnimanje i videosnimanje bez znanja i odobrenja osobe ili osoba ( zaposlenika Škole, učenika Škole i roditelja/skrbnika i ostalih ) koje se snima.
Svako audio i video snimanje zaposlenika i učenika Škole treba najaviti stručnoj službi ili ravnateljici Škole.
Svako postupanje suprotno stavku 1. ovog članka sankcionirat će se prema važećim zakonima Republike Hrvatske.
Članak 7.
Radnici i učenici Škole dužni su se kulturno odnositi prema roditeljima i drugim osobama koje borave u Školi. Roditelji i druge osobe koje borave u školi trebaju se kulturno ponašati prema učenicima, učiteljima i drugim osobama koje su zaposlene u Školi kada s njima dolaze u kontakt.
Članak 8.
Radnici Škole moraju se racionalno koristiti sredstvima Škole koja su im stavljena na raspolaganje.
Članak 9.
Učenici mogu boraviti u Školi u vrijeme određeno za nastavu i ostale oblike odgojno-
-obrazovnog rada. Učenik je dužan doći u Školu najkasnije pet minuta prije početka nastave, a napustiti Školu najkasnije 15 minuta nakon završetka školskih obveza. Prilikom dolaska u Školu učenici su dužni na otiraču ispred školskih vrata očistiti svoju obuću, a zatim se u Školi preobuti u školske papuče. Gornju odjeću ( kapute, jakne ) i obuću učenici su dužni odložiti na za to određena mjesta.
Članak 10.
Učenik je dužan:
- kulturno se ponašati za vrijeme boravka u Školi i izvan nje,
- održavati čistima i urednima prostore Škole,
- kao i ostali zaposlenici i posjetitelji Škole, dolaziti uredan u Školu, bez neprimjerenih natpisa i slika na odjeći, ne dolaziti u kratkim hlačama iznad koljena, majicama iznad pupka te oskudnoj odjeći
- nakon dolaska u Školu brisati obuću i preobuvati se u hodniku ( papuče u kojima učenici borave u školi moraju biti čiste ), a odjevne predmete i osobne stvari odložiti na mjesto određeno za tu namjenu,
- mirno ući u učionicu prije početka nastave i pripremiti se za rad,
- u slučaju kašnjenja javiti se dežurnom učitelju,
- posuđene knjige iz knjižnice obvezan je čuvati i neoštećene pravodobno vratiti u školsku knjižnicu
- u slučaju da je učionica zaključana, učenici su obvezni u miru pričekati učitelja/icu pred učionicom, bez sjedenja na podu.
- pri ulasku i izlasku iz Škole ili učionica za vrijeme malih ili velikog odmora, učenici su dužni kretati se na način da ne ugrožavaju svoju i tuđu sigurnost
( ne trčati, gurati se, penjati po ogradama, skakati ).
Članak 11.
Učenici ulaze u zgradu u 7,50 sati uz prisustvo dežurnog učitelja i dežurnog radnika na održavanju čistoće.
Učenici prije početka nastave mobitele ostavljaju u učeničkim ormarićima.
Učenici V.-VIII. razreda prolaze hodnikom prizemlja na prvi kat, a pri izlasku iz zgrade kreću se istim putem.
Na znak za početak nastave učenici su obvezni biti na svojim mjestima i pripremiti pribor za rad.
Učenik može svoje mjesto rada promijeniti samo uz dopuštenje učitelja.
Članak 12.
Učenici koji su zakasnili na nastavu, trebaju tiho ući u učionicu i ispričati se učitelju.
Svako neopravdano kašnjenje učenika na nastavu učitelj je dužan evidentirati.
Članak 13.
Tijekom nastavnog procesa učenicima nije dopušteno razgovarati, šaptati, dovikivati se, zadirkivati, prepirati se i šetati po razredu ili na drugi način ometati nastavni proces. Za vrijeme odvijanja nastave i ostalih odgojno-obrazovnih sadržaja na postavljena pitanja učitelja učenik se javlja dizanjem ruke, a prozivanjem učitelja učenik odgovara. Učenik se javlja dizanjem ruke kada želi nešto pitati ili priopćiti učitelju. Nije pristojno upadati u riječ učitelju i drugim učenicima.
Članak 14.
U međusobnim odnosima učenici su obvezni ponašati se pristojno, paziti na
vlastito dostojanstvo i dostojanstvo drugog učenika, čuvati osobni ugled, ugled
drugog učenika, ugled Škole i djelatnika Škole, pružati pomoć drugome, prihvatiti
pruženu pomoć, uvažavati i poštivati drugoga.
Učeniku nije dozvoljeno zastrašivati druge ( učenike, učitelje,osobe koje dolaze u školu, zaposlenike Škole ) psovati, lagati, krasti, uništavati tuđu i Školsku imovinu, zlostavljati, ponižavati, ne pružiti pomoć učeniku u nevolji, ometati rad učitelja i sl.
Učenik koji se ponaša kako je navedeno u stavku 2. ovog članka teže krši kućni red.
Članak 15.
Učeniku, skupini učenika, razrednom odjelu, obrazovnoj skupini koja ispunjava dužnosti i obveze propisane ovim Pravilnikom, može se izreći pohvala i dodijeliti nagrada.
Radi neometanog odvijanja nastave mobilni telefoni i drugi tehnički uređaji moraju
biti isključeni i spremljeni u učeničkom ormariću.
Iznimno, ako su potrebni za izvođenje nastave i u hitnim slučajevima, uz odobrenje učitelja, stručnog suradnika ili ravnatelja Škole, učenik može koristiti mobilni telefon ili drugi tehnički uređaj za komunikaciju. Pri napuštanju učionice učenici su dužni pokupiti svoje stvari.
Ako učenik smatra da su na bilo koji način povrijeđena njegova prava, može to
pristojno priopćiti učitelju, razredniku, dežurnom učitelju ili stručnoj službi Škole.
Nije dopušteno učenicima da sami rješavaju međusobne odnose fizičkim obračunom,
prijetnjama, širenjem neistina, ismijavanjem ili sl.
Članak 16.
Na nastavi učenik ne smije koristiti laptop, mobitel, tablet, slušalice i druge slične aparate, osim ako su potrebni za izvođenje nastave.
Članak 17.
U prostorima Škole učenicima je zabranjeno korištenje mobilnih telefona ili
drugih tehničkih uređaja u svrhu neovlaštenog audiosnimanja, videosnimanja, fotografiranja, te objavljivanje materijala elektroničkim ili drugim putem.
Od odredbi gore navedenog, izuzeti su učenici koji navedene radnje obavljaju
tijekom nastave i drugih odgojno-obrazovnih sadržaja pod stručnim vodstvom učitelja.
Svako neovlašteno snimanje i fotografiranje predstavlja teže kršenje ovog Pravilnika te važećih zakona Republike Hrvatske.
U slučaju kršenja odredbi Pravilnika učitelj, razrednik, stručni suradnik, ravnatelj
imaju pravo privremeno zadržati mobilni telefon ili drugi tehnički uređaj i predati ga u tajništvo Škole do dolaska roditelja/skrbnika učenika.
Razrednik je obvezan o poduzetoj radnji u najkraćem roku obavijestiti roditelja/skrbnika te ga pozvati da preuzme mobilni telefon ili drugi tehnički uređaj.
Razrednik prilikom razgovora s roditeljima/skrbnicima upozorava ih na kršenje odredbi Pravilnika i posljedice koje iz toga proizlaze.
(Odlukom Školskog odbora od 30.09.2015.g. kada je i stupio na snagu, dodaje se članak14.a)
Članak 18.
Učenici imaju pravo na veliki odmor i male odmore između nastavnih sati. Mali odmor traje pet minuta, a veliki odmor 15 minuta.
Za vrijeme malih odmora učenici borave u svojim učionicama i ne smiju napuštati zgradu bez odobrenja razrednika ili dežurnog učitelja.
Članak 19.
Svi učenici u razrednim odjelima obavljaju dužnost redara i izmjenjuju se tjedno.
Redari:
- brišu ploču,
- nakon 10 minuta izvješćuju dežurnog učitelja o nenazočnosti predmetnog učitelja na nastavi,
- prijavljuju učiteljima početkom svakoga nastavnog sata nenazočne učenike,
- izvješćuju o nađenim predmetima učitelja, a predmete (knjige, bilježnice, olovke, odjeću, nakit i sl.) odnose u tajništvo,
- nakon završetka nastave posljednji napuštaju učionicu uz prethodnu provjeru ispravnosti učionice, oštećenja zidova, klupa, stolaca i ostaloga inventara te o uočenim oštećenjima izvješćuju dežurnog učitelja ili tajnika
- vode brigu o čistoći učionice i da se otpaci bacaju u koš.
Članak 20.
Za vrijeme odmora redar obvezno mora biti u učionici i održavati red.
Svakog učenika koji se ne pridržava reda, redar je ovlašten prijaviti dežurnom učitelju.
Članak 21.
Redare iz članka 19.ovoga pravilnika određuje razrednik prema abecednom redu.
Članak 22.
Učenici mogu objedovati samo u prostoru predviđenom za objedovanje.
Prije i poslije objedovanja učenik je dužan oprati ruke.
Za vrijeme objeda mora biti red i mir.
Nakon završenog objeda učenik je dužan pribor za jelo odložiti na blagovaonski stol.
Na znak zvona učenici moraju biti u svojoj učionici.
- PRAVILA MEĐUSOBNIH ODNOSA UČENIKA
Članak 23.
U međusobnim odnosima učenici:
- trebaju pružati pomoć drugim učenicima Škole,
- trebaju dati primjeren savjet drugim učenicima u skladu s njihovim interesima,
- dužni su omogućiti drugim učenicima da iznose svoje mišljenje,
- trebaju informirati druge učenike o događajima u Školi,
- ne smiju ometati druge učenike u učenju i praćenju nastave,
- mogu predlagati osnivanje učeničkih udruga,
- trebaju poštovati i njegovati spolnu ravnopravnost,
- mogupredlagati ustrojavanje raznih oblika kulturno-umjetničkih, športskih i drugih sadržaja.
Članak 24.
Međusobne sporove učenici ne smiju rješavati svađom i fizičkim obračunom, uvredama, širenjem neistina i sl.
U slučaju međusobnog spora učenici su dužni zatražiti pomoć razrednika ili dežurnog učitelja.
- PRAVILA MEĐUSOBNIH ODNOSA UČENIKA I RADNIKA ŠKOLE
Članak 25.
Učenici su dužni uljudno se odnositi prema učiteljima i drugim radnicima Škole.
Učenici su dužni pozdraviti radnike Škole u školskom prostoru i izvan njega.
Učenici su dužni ustajanjem pozdraviti osobu koja ulazi u učionicu za vrijeme nastavnog sata.
Članak 26.
Kod ulaska u Školu ili izlaska iz Škole učenici trebaju dati prednost starijim osobama.
Članak 27.
Učenici smiju samo uz dopuštenje ulaziti u zbornicu, ured ravnatelja i tajnika.
Kod ulaska u učionicu ili drugi prostor u kojemu se tada održava nastava, učenik prvo treba pokucati, a zatim tiho ući i priopćiti učitelju razlog dolaska. Zadaću zbog koje je došao, može obaviti uz odobrenje učitelja.
Članak 28.
Učitelj ne smije za vrijeme nastave narediti učeniku da izađe iz učionice.
Zabranjeno je kažnjavanje učenika udaljavanjem s nastave.
- RADNO VRIJEME
Članak 29.
Radno vrijeme Škole je od 7:00 do 16:00 sati.
Radno vrijeme za stranke od 8:00 do 14:00 sati.
Članak 30.
Zaposlenici Škole obvezni su dolaziti na posao i odlaziti s posla u vrijeme utvrđeno odlukom ravnatelja/ice Škole a prema rasporedu radnog vremena, kako bi se nastava i ostali
poslovi mogli uredno obavljati.
Radno vrijeme učitelja utvrđeno je rasporedom sati koji se donosi na početku školske godine te izmjenama i dopunama u rasporedu sati koje se donose tijekom školske godine.
Obaveza dežurnih učitelja je dolaziti u školu u 7,30 sati, a ostali učitelji dolaze u školu u
7,45 sati ukoliko im nastava počinje od 8,00 sati.
Ravnateljica može odrediti i drugačiji raspored sati ili raspored rada, ako je to potrebno radi pravovremenog obavljanja posla i neometanog odvijanja nastavnog procesa.
U slučaju postupanja suprotnog stavku 1., 2. i 3. ovog članka, zaposlenik čini težu povredu radne dužnosti.
Način evidencije nazočnosti na radu određuje ravnatelj/ica.
Članak 31.
Zaposlenici Škole obvezni su poslove svog radnog mjesta i druge povjerene im zadatke obavljati savjesno pridržavajući se zakona i propisa te općih akata Škole kao i Godišnjeg plana i programa rada Škole.
Članak 32.
Učiteljima nije dopušteno korištenje mobilnih telefona i ostalih tehničkih naprava koje
mogu ometati odvijanje nastave i drugih oblika odgojno-obrazovnog rada ili održavanje sjednica stručnih tijela Škole (Učiteljskog i Razrednih vijeća, stručnih aktiva, ispitne
komisije i sl.) osim ako su potrebni za izvođenje nastave i u slučaju hitnih situacija.
Članak 33.
Roditelji mogu razgovarati s učiteljima Škole u dane informacija za roditelje ili u vrijeme koje odredi razrednik odnosno predmetni učitelj. ( raspored je izvješen na oglasnoj ploči u holu škole )
Roditelji/skrbnici učenika, građani s opravdanim razlogom i druge stranke za vrijeme uredovnog vremena imaju pravo ulaziti u Školu u predviđeno vrijeme i prostor ( hol u prizemlju Škole ), te tražiti odgovarajuće informacije i obavijesti.
Zaposlenik Škole obvezan je, uz dolično ponašanje, roditelju/skrbniku, stranci,
dati odgovarajuću informaciju i obavijest ili ih dovesti u tajništvo Škole.
Navedeno pravo sve osobe mogu koristiti samo uz uvjet da svojim prisustvom i ponašanjem
ne ometaju normalno odvijanje nastavnog procesa te ostalih oblika odgojno-obrazovnog rada u Školi.
Roditeljima/skrbnicima učenika za vrijeme trajanja nastave nije dopušteno ulaziti
u učionice, sportsku dvoranu, ostale prostore Škole, te se zadržavati pred istima ukoliko
se u navedenim prostorima odvija nastava i ostali oblici odgojno-obrazovnog rada.
Sve strankeprilikom dolaska u Školu obvezno se javljaju na portu i ostavljaju svoje podatke o svom imenu, prezimenu i svrsi dolaska.
Dežurna osoba upisuje podatke o stranci u evidencijsku bilježnicu i odvodi stranku
u odgovarajuću službu Škole.
Članak 34.
Raspored radnog vremena ravnatelja i tajnika u svezi s prijemom stranaka obvezno se ističe na ulaznim vratima Škole.
Članak 35.
Sve što se iznosi ili unosi ( roba, spisi, nastavna sredstva i sl. ) iz škole u radno vrijeme i izvan radnog vremena obavlja se samo uz odobrenje ravnatelja.
- PRAVILA SIGURNOSTI I ZAŠTITE OD SOCIJALNO NEPRIHVATLJIVIH OBLIKA PONAŠANJA, DISKRIMINACIJE, NEPRIJATELJSTVA I NASILJA
Članak 36.
Radnici Škole u suradnji s učenicima dužni su se skrbiti za siguran boravak i rad u Školi.
Članak 37.
U Školi za vrijeme rada dežuraju učitelji i pomoćno-tehničko osoblje ( spremač/ice, domar ), a prema potrebi i mogućnostima zaštitar.
Raspored dežurstva i obveze dežurnih učitelja i pomoćno-tehničkog osoblja
( spremač/ice, domar ) određuje ravnatelj.
Raspored dežurstava objavljuje se na oglasnoj ploči Škole.
Članak 38.
Mjesto i trajanje dežurstva određuje ravnatelj.
Članak 39.
Pomoćno-tehničko osoblje ( spremač/ice, domar ) :
- sjedi za stolom koji je predviđen u holu za pomoćno-tehničko osoblje
( spremač/ice, domar )
- vodi knjigu dežurstva
- u holu otvara vrata roditeljima, skrbnicima i drugim osobama i o tome vodi evidenciju ( upisuje u knjigu dežurstva datum i vrijeme posjete, ime i prezime osobe koja je došla u Školu, broj osobne iskaznice, kod koje osobe dolazi, te prati stranku do tražene osobe, bilježi vrijeme kada je stranka napustila Školu )
- daje potrebite obavijesti građanima,
- oglašava zvonom početak i završetak svakog nastavnog sata.
Učitelji:
- tijekom odmora učitelji dežuraju prema dogovoru u hodnicima Škole
- u slučaju da im učenici prijave da netko od učitelja nije na satu ili da kasni, obavještava ravnatelja ili stručnu službu ili sam zbrine učenike;
- prema potrebi obavješćuje razrednika ili ravnatelja o događanjima tijekom dežurstva.
- prati ponašanje učenika na hodnicima i trenutno reagira u situaciji sukoba ili nasilja među učenicima ili prijavljenog zlostavljanja.
Članak 40.
Na mjestu dežurstva na vidljivom mjestu moraju se istaknuti brojevi telefona policije, vatrogasaca, hitne pomoći i Državne uprave za zaštitu i spašavanje.
Članak 41.
U Školi je svakome zabranjeno izražavanje diskriminacije na osnovi rase ili etničke pripadnosti ili boje kože, spola, jezika, vjere, političkog ili drugog uvjerenja, nacionalnog ili socijalnog podrijetla, imovnog stanja, članstva u građanskim udrugama, obrazovanja, društvenog položaja, bračnog ili obiteljskog statusa, dobi, zdravstvenog stanja, invaliditeta, genetskog naslijeđa, rodnog identiteta, izražavanja ili spolne orijentacije.
Svatko tko kod drugih uoči postupanje suprotno stavku 1. ovog članka, treba svoje saznanje priopćiti ravnateljici ili tajniku, koji će slučaj prijaviti pučkom pravobranitelju.
Članak 42.
U Školi je zabranjen svaki oblik nasilja, izražavanja neprijateljstva, nesnošljivosti i drugoga neprimjerenog ponašanja.
Svatko je dužan upozoriti osobu koja protupravnim činjenjem krši zabranu iz stavka 1. ovoga članka.
Od osobe koja i nakon upozorenja iz stavka 2. ovoga članka nastavi s kršenjem zabrane iz stavka 1. ovoga članka, treba zatražiti da se udalji iz prostora protupravnog činjenja.
Ako se osoba ne udalji iz prostora protupravnog činjenja, svatko se treba za pomoć obratiti najbližoj policijskoj postaji.
- POSTUPANJE PREMA IMOVINI
Članak 43.
Radnici, učenici i druge osobe koje borave u Školi, dužne su se skrbiti o imovini Škole prema načelu dobroga gospodara.
Učenici su obvezni čuvati računala i drugu računalnu opremu ( pogotovo programski
dio računala ) za vrijeme boravka u informatičkoj učionici i ostalim prostorima Škole.
Učenicima prilikom korištenja školskih računala nije dozvoljeno slati poruke nepoćudnog sadržaja putem elektroničke pošte, komunicirati putem chat-a s drugim osobama na način neprimjeren dobi učenika, pregledavati usluge i sadržaje neprimjerene njihovom uzrastu.
Učenik koji se ne pridržava odredaba ovog članka teže krši kućni red.
Članak 44.
Radnici i učenici moraju se racionalno koristiti sredstvima Škole koja su im stavljena na raspolaganje.
Svaki uočeni kvar na instalacijama električne struje, plina ili vodovoda, grijanja ili drugi kvar radnici i učenici obvezni su prijaviti ravnatelju ili tajniku.
Članak 45.
Nakon isteka radnog vremena radnici su dužni uredno pospremiti radne materijale, zatvoriti prozore, isključiti električne aparate i zaključati radne prostorije.
Članak 46.
Učenici su dužni čuvati obrazovna i nastavna sredstva, a knjige posuđene u knjižnici pravodobno neoštećene vratiti.
Članak 47.
Kod napuštanja školskog prostora radnici i učenici trebaju ponijeti svoje stvari.
Škola nije odgovorna za nestanak stvari osoba iz stavka 1. ovoga članka tijekom njihova boravka u školskom prostoru.
Članak 48.
Radnici, učenici i druge osobe odgovorne su za štetu koju učine na imovini Škole prema Zakonu o obveznim odnosima.
- KRŠENJE KUĆNOG REDA
Članak 49.
Postupanje prema odredbama ovog pravilnika sastavni je dio radnih obveza zaposlenika i učenika Škole te ostalih osoba koje borave u Školi. Zaposlenik Škole krši Kućni red ako ne izvrši dužnosti i obveze utvrđene ovim Pravilnikom.
Članak 50.
Ukoliko se učenici i zaposlenici ne pridržavaju odredbi ovog Pravilnika krše kućni red. Učenicima koji krše odredbe kućnog reda bit će izrečena odgovarajuća pedagoška mjera
utvrđena Pravilnikom o pedagoškim mjerama. Kršenje kućnog reda može biti lakše i teže.
Učenik lakše krši kućni red ako jedanput nije izvršio određenu dužnost ili obvezu utvrđenu
ovim Pravilnikom. Učenik teže krši kućni red ako nakon upozorenja i opomene učitelja dva ili više puta ( ovisno o prekršaju ) nastavi kršiti kućni red ili krši kućni red prema članku ovog
Pravilnika u kojem je navedeno teže kršenje kućnog reda. U vrijeme kada se dio nastavnog programa izvodi izvan Škole, primjenjuju se odredbe ovog Pravilnika kao i odredbe Pravilnika organizacije ili ustanove ( druga škola, fakultet, tvrtka, kazalište, kino, turistička agencija, hotel i sl.) u kojoj se izvodi dio programa. Osoba koja nije zaposlenik ili učenik Škole, koja za vrijeme boravka u Školi krši kućni red, odgovorna je za štetu koju pretrpi Škola. Zaposlenik Škole obvezan je tu osobu nakon upozorenja o kršenju kućnog reda, zamoliti da napusti prostor Škole te prema potrebi obavijestiti policiju.“
- PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 51.
Stupanjem na snagu ove odluke prestaje važiti Pravilnik o kućnom redu
KLASA:003-05/15-01, URBROJ:2158-31-15-43 od 3. studenog 2015. godine.
Članak 52.
Pravilnik o kućnom redu stupa na snagu 21.6. 2023.g. danom objave na oglasnoj
ploči škole.
Predsjednica Školskog odbora
________________________
Barbara Dadić Eđed,prof.
KLASA: 011-03/23-02
URBROJ: 2158-132-23-06
U Laslovu 21. 6. 2023. godine